قاب عکس جذاب برای تصاویر خود انتخاب کنید

فهرست مطالب

قاب عکس های با کیفیت و مینیمال در سایز های استاندارد و متنوع برای تصاویر دلخواه شما در فروشگاه تابلو آرا آماده شده است. برای دیدن انواع قاب عکس و سفارش آن می توانید همین حالا اقدام نمایید.

بسیاری از افراد برای مرور هر روزه لحظات ناب زندگی خود تصاویر به یاد ماندنی را ثبت و چاپ می کنند و به دنبال یک قاب شیک هستند تا به بهترین شکل ممکن آن را در جایی از منزل قرار دهند که همیشه در دید باشد.

برخی نیز آثار هنری خود یا دیگران را برای نمایش بهتر بر روی دیوار قاب می کنند.

ویژگی های قاب عکس خالی مناسب

اگر با ویژگی های قاب خوب و جذاب آشنا باشید، در خرید آن می توانید بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید و زیباترین نمونه را که در تناسب و هارمونی کامل با تصاویر مد نظر شما قرار دارد، انتخاب کنید.

  • قاب ها با اصول حرفه ای آماده شده است و نصب سریع و آسانی دارد.
  • جنس مقاوم قاب ها سبب دوام عالی آن ها شده است.
  • رنگ بندی بی نظیر قاب ها در خرید نمونه ای دلخواه، نقش بسزایی دارد.
  • تولید قاب به گونه ای صورت می گیرد که اغلب سبک بوده و حمل آن راحت باشد.

شما همراهان محترم می توانید با خیالی آسوده قاب مورد نظر خود را سفارش دهید زیرا در کمترین زمان خدمات ارائه می گردد.

قاب عکس در دکوراسیون

قاب عکس در دکوراسیون نقش مهمی ایفا می کند به ویژه اگر تصمیم بگیرید در یک دیوار خلوت، تابلویی بزرگ و یا تابلوهای چند تکه نصب کنید، به سادگی تبدیل به نقطه کانونی دکوراسیون داخلی منزل و محل کار شما تبدیل می شود و انتخاب صحیح آن، اهمیتی دو چندان خواهد داشت.

با کمک قاب های شیک و لوکس دفتر کار یا منزل شما با تحولی دلنشین همراه می شود و می توانید محل زندگی تان را به شکل دلخواه طراحی نمایید.

اغلب بسیاری از افراد تمایل دارند تا در محل هایی مانند اتاق خواب و یا اتاق پذیرایی عکس خانوادگی با تصویری از عزیزان و نزدیکان صمیمی را نصب کنند که بهترین قاب ها متناسب با عکس هایی با فضای شاد و خانوادگی در فروشگاه آنلاین تابلو آرا عرضه شده است.

اگر یک نقاش و طراح هستید و به دنبال بهترین قاب برای آثار هنری خود می باشید و یا به عنوان یک فرد خوش سلیقه و با احساس قصد دارید برای عکس های خانوگی و دوستانه شیک ترین قاب را تهیه کنید، حتما به فروشگاه تابلو آرا سری بزنید تا مرغوب ترین و زیباترین نمونه را در دکوراسیون خانه خود داشته باشید.

کاربرد قاب عکس

قاب عکس ها بسیار پرکاربرد هستند و در منازل، ادارات و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین با توجه به طیف وسیع کاربرد آن، بدیهی است که باید انواع مختلفی داشته باشند تا متناسب با هر محل، مورد استفاده قرار گیرند.

انواع قاب بر اساس نوع، ابعاد و جنس متفاوت است و عکاسان محترم قادر هستند با توجه به تمامی ویژگی های ذکر شده، قابی را انتخاب کنند که با عکس مورد نظرشان از نظر سبک، رنگ و ابعاد هارمونی کاملی داشته باشد.

قاب های بزرگ تر را می توانید در پذیرایی نصب کنید چون اغلب دیوار بزرگتری نسبت به سایر بخش های خانه دارند و به نمایش ها عکس بیشتری می کنند.

در یک ابتکار زیبا قادر هستید چند قاب عکس را در سایزهای مختلف در کنار هم روی دیوار نصب کنید.

این نمونه ها به صورت آماده نیز به فروش می رسد و به این صورت شما برای چیدمان قاب ها روی دیوار دچار دردسر نخواهید شد و همه قاب ها در کنار یکدیگر و فقط با یک میخ به دیوار وصل می شود.

گروه تابلو آرا همواره سعی دارد با درنظر گرفتن اندازه های مختلف برای قاب ها انتخاب را برای شما ساده تر نماید.

نکات مهم برای انتخاب قاب عکس

قاب عکس مدرن و زیبا به شما کمک می کند تا بهترین خاطرات تان را در قابی زیبا برای همیشه ماندگار کنید تنها کافیست تا در هنگام خرید نکات زیر را هم مد نظر داشته باشید:

  • ابتدا قاب عکس و تصویر مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس برای خرید قاب مناسب اقدام نمایید تا هارمونی و تناسب لازم میان تصویر و رنگ قاب برقرار باشد.
  • برای انتخاب قاب مناسب، به اندازه دیوار و موقعیت قرارگیری قاب ها دقت داشته باشید.
  • قاب های خانوادگی و قاب عکس چندتایی برای فضای نشیمن بسیار مناسب است. بنابراین جهت انتخاب این نمونه می توانید از قاب های سه و پنج تکه تهیه کنید.

قاب های مناسب برای عکس های خانوادگی و انواع مناسب برای رومیزی و دیوار خانه و محل کار را به دلخواه خود انتخاب کنید تا چینش دکوراسیون مطابق با روحیات درونی و احوالات شما باشد.

سفارش قاب عکس شیک

قاب های شیک مطابق با درخواست شما در ابعاد و سایز متنوع کوچک و بزرگ برای تصاویر عمودی و افقی در کوتاه ترین زمان آماده می گردد.

تولید انواع قاب مناسب برای نقاشی و طراحی های هنرمندانه شما از سوی تیم حرفه ای و با تجربه صورت می گیرد و بهترین و زیباترین نمونه ها را می توانید بر اساس سلیقه خود تهیه نمایید.

مجموعه تابلو آرا با گسترش خدمات و ارائه ده ها مدل قاب عکس رضایتمندی مشتریان را در بالاترین سطح کسب نماید.

مغازه داران و همکاران محترم از سراسر استان ها و شهرستان های کشور می توانند با مراجعه به سایت آراپلاست و ارتباط با مجموعه آرا پلاست انواع پروفیل قاب با تنوع بسیار را در تعداد زیاد سفارش دهند تا پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشند.

ممکن است لذت ببرید از

با ما همراه شوید...

خبرهای خوش رو از دست نده
کافیه شمارتو برامون بذاری