طراحی داخلی با قاب عکس قسمت سوم ( محیط های خانگی )

طراحی داخلی با قاب عکس قسمت سوم ( محیط های خانگی )

فهرست مطالب

قاب عکس در خانه نمایانگر احساسات و حالات روحی یک فرد است بنابراین سر فرصت و با آرامش اقدام به انتخاب عکس ها و قاب های مورد علاقه خود نمایید و چیدمان آن ها را به شیوه صحیح انجام دهید.

وجود قاب عکس های شیک و جذاب در دکوراسیون داخلی منزل فضایی گرم و دوست داشتنی را به وجود می آورد و به عنوان نقطه مرکزی فضای نشیمن یا اتاق خواب معرفی خواهد شد.

چیدمان قاب ها در طراحی داخلی خانه چگونه باشد؟

طراحی داخلی با قاب عکس قسمت سوم ( محیط های خانگی )

چیدمان اصولی قاب عکس در خانه، منزل شما را بسیار زیبا و دلنشین می کند به ویژه اگر با یک ایده خلاقانه نیز همراه گردد، توجه هر بیننده ای را به سوی خود جلب می نماید.

  • یکی از انواع چیدمان زیبا و پرطرفدار استفاده از 9 قاب عکس هم اندازه در کنار یکدیگر است که نظم بصری خاصی را ایجاد می کند و در عین حال بهتر است تم موضوعی خاصی برای آن در نظر بگیرد تا عکس هایی که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند از نظر محتوا نیز در تناسب باشند. این نوع از چینش قاب عکس برای افرادی که به نظم و تعادل اهمیت می دهند، توصیه می شود چرا که تصاویر در تعادل قرار دارند.
  • در طراحی داخلی با قاب عکس می توانید محیط های خانگی را با یک سناریو همراه کنید و چینش مارپیچی را برای آن برگزینید تا یک هسته مرکزی داشته باشد و سایر تصاویر، اتفاقات پیرامون موضوع مورد نظر شما را به بیان تصویری در اختیار بیننده قرار دهند.
  • چینش پلکانی در راه پله ها کاربرد دارد و به موازات هر پله نصب می شود و جلوه بصری زیبایی به خانه می دهد.
  • اگر برای قرار دادن میخ روی دیوار با محدودیت مواجه هستید، می توانید چینش تابلوها را روی طاقچه ها و قفسه ها انجام دهید.
  • در یک ایده جذاب قادر هستید عکس ها را بر اساس چرخه زمانی نصب کنید تا یادآور خاطراتی از بهترین و نزدیک ترین افراد زندگی تان باشد.
  • شما می توانید بر اساس سلیقه و حالات روحی خود حتی از چینش نامنظم و ترکیبی قاب عکس در خانه نیز استفاده کنید. همواره قانون نظم در بی نظمی را در نظر داشته باشید و به خاطر بسپارید که قرارگیری ترکیبی قاب ها هرگز به معنی شلوغ شدن و شلختگی بصری نیست.

هر نوع چیدمان خاصی که برای قاب عکس در خانه پسندیده باشید، می توانید عملی کنید تنها کافی است از بهترین و با کیفیت ترین قاب ها استفاده کنید که بر جلوه عکس های تان بیفزاید. برای اینکار تنها کافیست تا وارد فروشگاه آنلاین تابلو آرا شوید و شیک ترین نمونه را که هارمونی کاملی با سبک معماری داخلی منزل شما دارد، انتخاب فرمایید.

اصول مهم طراحی داخلی با قاب عکس

https://tablo-ara.com/

چیدمان قاب عکس در خانه مهارت خاصی می طلبد و لازم است به شیوه ای اصولی و حرفه ای انجام شود تا نتیجه کار یک دیوار بسیار زیبا و چشم نواز باشد. چیدن عکس ها را می توانید از بخش مرکزی یک دیوار بزرگ و خالی آغاز کنید تا به نقطه کانونی دکوراسیون خانه شما تبدیل شود.

  • برای تابلوهای بزرگ و سنگین، قاب های فلزی بهترین انتخاب خواهد بود.
  • قاب عکس ها را در ارتفاع مناسب در خط دید ناظر نصب نمایید.
  • در صورتی که قاب عکس را بالای مبل و یا شومینه نصب می کنید، دقت داشته باشید که پهنای تابلو باید حداقل سه چهارم آن باشد.
  • برای نصب قاب عکس در  خانه و بخش بالای مبلمان، ارتفاعی حدود 20 الی 30 سانتی متری از تاج مبل را در نظر داشته باشید.
  • اگر قصد دارید مجموعه ای از قاب ها را در کنار یکدیگر استفاده کنید، به تعادل و تناسب آن دقت داشته باشید تا بیش از حد شلوغ نشود.
  • چینش قاب ها را از قبل تعیین نمایید تا در هنگام نصب پروسه ای وقت گیر را تجربه نکنید.
  • برای فضای نشیمن و یا اتاق خواب عکس هایی با محتوای هماهنگ انتخاب نمایید.
  • دیوارهای رنگ روشن و خالی بهترین محل برای نصب تابلوها هستند.

تابلو آرا در تهیه انواع قاب عکس بهترین راهنمایتان خواهد بود تا برای تصاویر زیبا، نقاشی های جذاب و عکس های خاطره انگیز خود با کیفیت ترین نمونه ها را خریداری نمایید. قاب عکس های عرضه شده در فروشگاه آنلاین تابلو آرا از تنوع بسیار خوبی در جنس، طرح و رنگ برخوردار است و قاب ها در تمامی ابعاد موجود است.

ممکن است لذت ببرید از

با ما همراه شوید...

خبرهای خوش رو از دست نده
کافیه شمارتو برامون بذاری